środa, 3 kwietnia 2013

Moja twarz.. a kolejny już dzisiaj pościk .. a więc koleżanka mnie spytała jaką kupić twarz ... chwilę pomyślałam i poleciłam jej moją twarz .... i ten cały post będzie o twarzy wiec szykujcie się na dużo zdjęć, może zacznijmy od mojej twarzy..
PS. Ja mam włosy ale teraz specjalnie nie :D
Oj nie zatanio bo aż 1.100 ale jak kupicie to na "raty" to jest ok. Jest to taka bardzo naturalna twarz + mocny makijaż który jest totalnie w moim stylu a teraz taka twarz nienaturalna:
Ach troszke przesadziłam z tą twarzą :D jest ona taka bajkowa no ale ... trudno. Twarz jest ogólnie brzydka sam kolor skóry wszystko psuje... ostatnio na msp był konkurs na temat kotów... no i co wprowadzili? Oczy i nos kotów!Dla mnie to jest strzał w 0 ... ale każdy uważa inaczej. Oczy te są początkowe tak jak i te usta. Kolor skóry i nos jest dla vipów.
No i to było by natyle o twarzach .. dzienki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz